Wienkra

Autoryzowany partner LG

SMS SERWIS

Serwis kodów błędów sms

Jest to usługa pozwalająca na szybki i mobilny dostęp do podstawowej informacji o występującym kodzie błędu. Kody błędów są generwoane we wszystkich urządzeniach klimatyzacyjnych marki LG i informują o ewentyalnych nieprawidłowościach pracy urządzenia

Serwis SMS

Usługa sms serwis polega na otrzymaniu krótkiej infomracji tekstowej - w formie SMS'a zwrotnego. SMS generowany jest automatycznie po otrzymaniu informacji w formie SMS'a wysłanego pod numer 7043, zawierającego:

  • nazwę firmy: LG
  • grupę do której urządzenia należy: RAC, CAC lub MULTI
  • numer generowanego błędu, np: 1, 02, 7, 14, 33, 60 itd,

Oznaczenia kodów błędu są te same dla następujących grup urządzeń klimatyzacyjnych:

  • RAC - urządzenia pokojowe (linia splitów Art Cool, splity ścienne)
  • CAC - urządzenia komercyjne (splity: kasetonowe, kanałowe, przypodłogowo-sufitowe, podstropowe i układ Synchro)
  • Multi - urządzenia systemów multisplit (Multi F, Multi F-dx, Multi M)

Przykładowo:

Generowany jest kod błędu w klimatyzatorze kasetonowym nr 5.

  1. Określamy grupę do jakiej należy urządzenie - Split kasetonowy => oznaczenie CAC

  2. Wysyłamy SMS'a pod numer usługi: 7043, w treści wpisując: LG CAC 5

    Uwaga - Wysyłamy SMS pod nr 7043 powinien zawierać następującą treść:

    LG <grupę urządzenia>

  3. Po kilkunastu sekundach otrzymujemy zwrotnego SMS-a o treści:

    CAC5: Błąd w układzie wewn.: Bład komunikacji pomiędzy jednostką wewnętrzną i zewnętrzną.

Uwaga - Otrzymany SMS informuje o:

<grupie i nr błędu>:<lokalizacji usterki>:<opisie usterki>

Dla uspraweniania działania serwisu dopuszcza się następujące sposoby wpisu treści SMS'a:

  • ze spacją - np.: LG CAC 05
  • z kropką - np.: LG.CAC.5
  • bez znaków - np.: LGCAC05
  • małymi literami - np.: lg cac 5
  • mieszane- np.: LgCac 05

Uwaga - Należy pamiętać o zachowaniu wspomnianą już kolejność wpisywanej treści:

LG<grupę urządzenia>

Promocje
Nowości