SMS SERWIS
Serwis kodów błędów sms
Jest to usługa pozwalająca na szybki i mobilny dostęp do podstawowej informacji o występującym kodzie błędu. Kody błędów są generwoane we wszystkich urządzeniach klimatyzacyjnych marki LG i informują o ewentyalnych nieprawidłowościach pracy urządzenia
Usługa sms serwis polega na otrzymaniu krótkiej infomracji tekstowej - w formie SMS'a zwrotnego. SMS generowany jest automatycznie po otrzymaniu informacji w formie SMS'a wysłanego pod numer 7043, zawierającego:
- nazwę firmy: LG
- grupę do której urządzenia należy: RAC, CAC lub MULTI
- numer generowanego błędu, np: 1, 02, 7, 14, 33, 60 itd,
Oznaczenia kodów błędu są te same dla następujących grup urządzeń klimatyzacyjnych:
- RAC - urządzenia pokojowe (linia splitów Art Cool, splity ścienne)
- CAC - urządzenia komercyjne (splity: kasetonowe, kanałowe, przypodłogowo-sufitowe, podstropowe i układ Synchro)
- Multi - urządzenia systemów multisplit (Multi F, Multi F-dx, Multi M)
Przykładowo:
Generowany jest kod błędu w klimatyzatorze kasetonowym nr 5.
-
Określamy grupę do jakiej należy urządzenie - Split kasetonowy => oznaczenie CAC
-
Wysyłamy SMS'a pod numer usługi: 7043, w treści wpisując: LG CAC 5
Uwaga - Wysyłamy SMS pod nr 7043 powinien zawierać następującą treść:
LG <grupę urządzenia>
-
Po kilkunastu sekundach otrzymujemy zwrotnego SMS-a o treści:
CAC5: Błąd w układzie wewn.: Bład komunikacji pomiędzy jednostką wewnętrzną i zewnętrzną.
Uwaga - Otrzymany SMS informuje o:
<grupie i nr błędu>:<lokalizacji usterki>:<opisie usterki>
Dla uspraweniania działania serwisu dopuszcza się następujące sposoby wpisu treści SMS'a:
- ze spacją - np.: LG CAC 05
- z kropką - np.: LG.CAC.5
- bez znaków - np.: LGCAC05
- małymi literami - np.: lg cac 5
- mieszane- np.: LgCac 05
Uwaga - Należy pamiętać o zachowaniu wspomnianą już kolejność wpisywanej treści:
LG<grupę urządzenia>